søndag den 2. december 2007

100 Ting

1. Jeg drikker meget Cola Light - for meget
2. Jeg har den mest vidunderlige kæreste
3. Jeg er bosat i Birkerød
4. Jeg arbejder med undervisning
5. Jeg har ingen kæledyr
6. Jeg kan lide at ride
7. Jeg hader al anden sport
8. Jeg kan ikke lide at gøre rent
9. Jeg elsker at have et rent hjem, men har det sjældent.
10. Jeg er begyndt at kunne lide at lave mad
11. Jeg elsker at spise god mad
12. Jeg kan lide at male med akryl
13. Jeg kan lide at spille teater
14. Jeg synes det er sjovt at undervise
15. Jeg elsker europæiske film
16. Jeg elsker især engelske krimi - både nyere og ældre
17. Jeg har har en gedigen DVD-samling
18. Jeg drømmer om at få en bolig med lille have og pejs
19. Jeg har næsten kun været på ferie i Europa
20. Jeg hader fordomme
21. Jeg synes ikke om mediernes måde at skrive på - det er fordummende
22. Jeg synes ikke om politik, men har trods alt politiske holdninger
23. Jeg synes ikke om religion, men har en åndelig indstilling
24. Jeg tror på at væren og nærvær er det højeste man kan opnå
25. Jeg har rigtig gode venner
26. Jeg har ikke den store familiefølelse
27. Jeg har gået i terapi, men det er ikke det som har forandret mig mest
28. At møde Isaac Shapiro gennem Satsang er det som har forandret min måde at tænke og leve på mest.
29. Jeg interesserer mig for kunst - mest abstrakt kunst
30. Jeg kan lide at skrive historier
31. Efteråret er min yndlingsårstid
32. Jeg elsker når der er sne om vinteren
33. Jeg kan lide at småpusle med planter
34. Men jeg snakker ikke med planterne
35. Jeg elsker at få massage og afspændingsbehandlinger
36. Jeg kan faktisk også godt lide at give massage og psykomotoriske afspændingsbehandlinger - bare jeg også får lidt selv ind imellem
37. Jeg tager let på i vægt, men kan også godt tabe det igen, hvis jeg orker
38. Jeg er uddannet afspændingspædagog
39. Jeg er uddannet massør og massageinstruktør
40. Jeg har læst kommunikation og pædagogik på RUC
41. Jeg har taget første del af en projektlederuddannelse
42. Jeg kan lide at sove længe om morgenen.
43. Jeg elsker at synge, at give min stemme fuld power.
44. Jeg kan spille guitar, men får ikke øvet mere
45. Jeg spiller også percussion og trommer, der er en særlig primærfølelse i rytmer
46. Jeg har spillet i et band, som både har heddet Platform, Pies in Disguise og Mizignition.
47. Jeg har synger i et gospelkor og indimellem sunget som solist
48. Min yndlingsmusik er musik af Philips Glass, salsamusik og worldmusic f.eks af Mari Boine.
49. Jeg synes bedst om litteratur, som viser mig nye sider af samfundet, menneskelivet og verdenen.
50. Jeg hader at skulle forholde mig til skatteforhold
51. Jeg hader at skulle forholde mig til regninger
52. Jeg kan ikke holde styr på datoer
53. Jeg glemmer alles fødselsdage (på nær min kæreste og min brors)
54. Jeg får aldrig sendt julekort
55. Jeg har svært ved at huske navne
56. Jeg har som barn lært at fiske
57. Og at stryge rejer (gør man overhovedet det mere?)
58. Jeg er et skovmenneske, ikke et havmenneske
59. Jeg er begyndt at blive glemsom - almindelige ord som coctailtomater - kan forsvinde totalt
60. Jeg synes at buddhisme er et godt alternativ til religion, men dyrker det ikke selv
61. Jeg er nysgerrig over for andre kulturer og holdninger
62. Hvis jeg bliver alene som gammel vil jeg købe mig en campingvogn og leve der til jeg dør.
63. Jeg vil gerne dø en lun dag med spredte skyer, hvor jeg falder om i min lille have og ser op i himmelen.
64. Jeg vil gerne prøve at flyve i en luftballon
65. Jeg er født i 1965
66. Jeg er ikke specielt glad for børn med mindre de er stille, rolige og kloge
67. Jer er ikke vild med forældre, som ikke sætter grænser for deres børn
68. Som man nok kan gætte så har jeg ingen børn og ønsker ikke børn
69. For mig har elskov langt mere at gøre med nærvær og nærhed end stillinger og eksperimenter
70. Jeg har skrevet digte i min ungdom, som stadig ligger min skrivebordsskuffe
71. Jeg er 163 cm høj - uden sko
72. Jeg vejer ca. 72 kilo - om morgen efter toiletbesøg, inden morgenmaden og uden klæder
73. Jeg har en timeglasfigur
74. Jeg har aldrig haft en flad mave - heller ikke da jeg bare vejede 57 kilo
75. Jeg gider ikke anstrenge mig for at få en flad mave
76. Jeg orker ikke leve op til det slanke kvindebillede og synes heller ikke det bør være nødvendigt
77. Jeg har engang vejet 84 kilo
78. og var ikke bange for at være croquismodel
79. Jeg er begyndt at mærke alderen på min halvslappe hud
80. Jeg har altid glædet mig til at blive ældre
81. Jeg synes rynker er fantastiske og karakterskabende
82. Jeg synes vi skal holde op med at rose hinanden for at se unge og slanke ud
83. Jeg er overordnet tilfreds med min krop
84. Jeg elsker science fiction - især Star Trek
85. Jeg er interesseret i teknologiske fremskridt
86. Jeg er fascineret af kvantemekanik
87. Jeg er ikke tekniknørd - vil helst have en simpel mobiltelefon
88. Jeg frygter demens - det er for mig det værste der kan overgå et menneske
89. Jeg har intet behov for at leve for evigt
90. Jeg synes at 80'erne var et hæsligt, mørkt og koldt årti
91. Jeg er nøgtern
92. Jeg er realist
93. Jeg er ikke sentimental
94. Jeg er nysgerrig
95. Jeg er udtryksfuld
96. Jeg er stædig
97. Jeg er varm
98. Jeg har gå-på-mod
99. Jeg vil gerne udvikle mig
100. Jeg er optimist

Ingen kommentarer: